dimecres, 15 de desembre del 2010

Treball Col.laboratiu. L'XTEC

.XTEC
1.RESUM DE L'EXPERIÈNCIA

Aquest treball sobre l'XTEC, m'ha resultat força interesant i motivador. Era un tema no gaire difícil ja que tots els membres del grup aviem sentit a parlar, inclús utilitzar els serveis educatius que ens proporciona aquesta web. L'aspecte més complicat del treball, ha estat potser decidir-nos entre els temes que tractariém al nostre treball i la seva extensió, ja que és una web amb multitut de serveis, opcions, jocs... i no sabiem si centrar-nos en dos o tres, o bé parlar-ne una mica general.
A l'hora de entendre'ns entre les companyes, m'ha resultat molt cómode, tot i que no vaig amb elles a cap classe més no hem tingut problemes en trobar algun forat per qedar i parlar i avançar el treball.
Per últim a l'exposició oral, tot i que estavem una mica nervioses, ens vam ensortir molt bé, vem parlar dels temes més importants del XTEC demostrant els programes que havíem utilitzat, com el prezi, el google docs per les entrevistes, power point...

2.ENLLAÇ
Aquí podeu veure el nostre treball col·laboratiu en format de blog.

3.VALORACIÓ DE L'APORTACIÓ INDIVIDUAL AL GRUP

En la meva opinió, la meva aportació individual ha estat satisfactoria. Com que no era el primer cop que feia un treball d'aquesta mena, ja anava força encaminada i això a ajudat a les meves companyes. A més he aportat moltes idees, relacionant les classes de TIC amb la web de l'XTEC.
El resultat ha estat correcte, orgullós, profitós i satisfactori.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada